دریافت نسخه چاپی  

بیانیه توافق سطح خدمات سازمان ملی زمین و مسکن

از اهداف معمول در توافقنامه سطح خدمت سازمان ملی زمین و مسکن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  سهولت در ایجاد ارتباطات و کسب اطلاعات به روز و در هر لحظه
  2. کم هزینه بودن اطلاع رسانی و معرفی اهداف و عملکرد سازمان در وسعت ملی و جهانی
  3. ایجاد امکان ارائه خدمات الکترونیکی به افراد در فضای مجازی

 از خدمات ارائه شده در میز خدمت سازمان ملی زمین و مسکن  می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

شناسایی و نگهداشت زمین‌های ملی

بررسی درخواست‌های تشخیص نوعیت زمین

آماده سازی زمین به صورت مشارکتی

اجرای پروژه ساخت مشارکتی

واگذاری واحدهای ساخته شده به عموم مردم

تامین نصاب مالکانه زمین

توزیع یارانه سود بانکی اقشار ویژه

واگذاری زمین

تارنمای سازمان ملی زمین و مسکن به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما-> ارتباط با روابط عمومی" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در ساعات اداری، تماس برقرار نمایید

برای ارتباط و انعکاس شکایت می توانید از بخش بازرسی و پاسخگویی یه شکایات ارتباط برقرار نمائید.

به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

تارنمای سازمان ملی زمین و مسکن بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم‌های الکترونیکی،  دراختیار عموم قرار نمی‌گیرد.